Formació a mida per a entitats i empreses
Xarxes socials, SEO, WordPress, analítica web…
Vols una formació pràctica adaptada a la teva feina diària?
Els cursos a mida es desenvolupen en funció de les necessitats concretes que el departament de comunicació o la persona encarregada de la comunicació expressa. L’objectiu del curs és rebre suport en tasques de comunicació i fer un seguiment de les accions que s’estan desenvolupant.
A qui va dirigit el curs a mida?
- Si t’encarregues de la comunicació d’una entitat/empresa
- Formes part del departament de comunicació d’una entitat/empresa
- Vols millorar la gestió d’un aspecte concret sense externalitzar-ne la gestió
- Necessites suport en alguna tasca (community manager, analítica web, SEO…)
- Tens ganes de tenir un acompanyament pràctic i no tant teòric
Metodologia del curs
La metodologia és pràctica i es resolen els dubtes i incidències davant teu perquè quan tu t’hi trobis també puguis fer-ho. Per exemple, imagina’t que necessites suport en l’estratègia comunicativa a twitter i en l’anàlisi dels resultats perquè no saps si les accions que estàs comunicant són les més adequades per la teva entitat. En aquest cas, ens centraríem a conèixer exactament quins són els objectius quantificables de l’entitat i desenvoluparíem un pla de publicació amb un calendari i realitzaríem una anàlisi posterior per avaluar les accions. Ens trobem de forma virtual per fer les classes, indiquem accions a realitzar durant els pròxims dies, els supervisem i així anem avançant conjuntament.
Grups reduïts
El curs es fa només per les persones que gestionen la comunicació de l’entitat. A vegades només és una sola persona. L’objectiu és que el curs estigui totalment personalitzat segons el teu nivell de coneixements i les necessitats comunicatives que manifestes.
Més informació i inscripcions
Si tens algun dubte escriu-nos per xat, correu o fes-nos un truc. I si estàs interessat en sol·licitar un curs a mida, envia’ns aquest formulari i et comentarem les opcions que et podem oferir.
Els cursos a mida es desenvolupen en funció de les necessitats concretes que el departament de comunicació o la persona encarregada de la comunicació expressa. L’objectiu del curs és rebre suport en les tasques de comunicació que es necessitin i poder fer un seguiment de les accions que s’estan aprenent.