Vam acabar la carrera en el temps de la crisi econòmica de la bombolla immobiliària. La crisi ens va marcar, ja que durant l’època estudiantil, a l’ESO i batxillerat/FP, ens havien anat repetint que si estudiàvem tindríem una “bona feina”. Després de llicenciar-nos, la situació laboral que ens esperava, especialment la del nostre sector, era molt precària i clar, el sotrac va ser dur. Anàvem treballant però teníem inquietuds professionals que veiem impossible de posar en pràctica.
D’aquesta experiència, vam crear l’agència de comunicació Ardit juntament amb altres persones. Durant aquesta època ens vam dedicar a fer els primers passos com a agència de comunicació a Esparreguera (des d’on treballàvem) i rodalia. Vam treballar en projectes locals com la revista Espavila, el 777 i ledouxcollage.com. A mesura que anàvem adquirint experiència, creixia el nostre interès per l’Economia Social i Solidària. Per això, vam decidir posar els nostres esforços en treballar en projectes que amb la seva activitat, contribuïssin a crear un nou model de consum. És en aquest moment quan fem el pas de constituir-nos com a cooperativa de comunicació i estratègia digital i ens ubiquem a Barcelona encara que treballem per projectes d’arreu del territori.