Creació de la nova imatge corporativa
Som Connexió
Barcelona
Desenvolupament d'una nova imatge gràfica corporativa i disseny gràfic de material comunicatiu
Ardit
Som Connexió necessitava una nova imatge corporativa motivada pel canvi de nom d’Eticom Som Connexió a Som Connexió. La nova imatge havia de reflectir els objectius i la nova línia estratègica de Som Connexió amb la implementació de nous serveis.
01.
Disseny de imatge corporativa
Iniciem un procés de creació i desenvolupament de la nova imatge gràfica de Som Connexió d’acord amb els valors actuals, les línies estratègiques de la cooperativa i les perspectives de futur de Som Connexió.
Varela
Montserrat
ABCDEFGHIJKLMNOPQURSUVWXYZ
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
0123456789
#9B476B
#F5DE12
#F9F9F9
#212121
02.
Definició de concepte i creació de propostes
Per crear la nova imatge gràfica de la cooperativa ens endinsem en els orígens de la cooperativa, valors i línies de treball futures. D’aquest treball conjunt, es van dibuixar els primers esbossos. Juntament amb un procés de participació entre les persones sòcies de l’entitat, es va anar construint el nou logotip de Som Connexió.
03.
Comunicar el canvi
Després de tot el procés participatiu, Som Connexió decideix quin serà el seu logotip definitiu. Per tal de comunicar la nova imatge gràfica i el canvi de nom de l’entitat, es creen diferents suports comunicatius, vídeo explicatius i gifts perquè s’identifiqui la cooperativa amb el nom i el logo actuals.
04.
Manual de normes gràfiques i aplicacions
El nou logotip s’acompanya d’un manual de normes gràfiques per establir els usos adequats del logotip en diferents suports. També es crea material gràfic nou com ara la papereria de l’entitat, la targeta SIM i roll ups entre d’altres.